Domestic Uniform Rentals

1.3 star rating Rating - based on 27 reviews & complaints
 
.
View map / directions
Domestic Uniform Rentals Categories
Specialty Retail

          32165 visitors
Customer Reviews, Ratings & Complaints
Review Posted 6/27/2016
S K
. 1
. 0
Fraudulent and Liars
Do not use them! They will rip you off! We have faithfully paid them every week for almost 2 years. We just canceled because we are going out of business. We don't owe any money, we turned in their products. Today I get a bill for$6,410....yes $64... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 3/9/2017
S K - I am sorry for the delay here. We just learned of your post. Please let me know your route and account number so I can attempt to address this. Read More »
 
Complaint Posted 10/17/2015
. 1
. 0
Fraudulent
Do not use them! They will rip you off! We have faithfully paid them every week for almost 2 years. We just canceled because we are going out of business. We don't owe any money, we turned in their products. Today I get a bill for$5,710....yes $50... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 10/20/2015
G C Please let me know your account number so I can look into this and attempt to assist you. Read More »
 
Complaint Posted 5/14/2015
. 1
. 0
Not only wonderful liars, but deceitful.
Domestic Uniform a new salesman and his "Trainer" show up at my door 4 yrs. ago promising the world. I asked the sales rep. numerous times on length of contract, he told me with a big ole smile I could cancel at anytime. My daughter was my office... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 5/14/2015
Paul - I am sorry for your experience. If you could please let me know your route and account number, I would be happy to look into this situation to see if I can assist in a resolution. Read More »
 
Complaint Posted 4/21/2015
FRAUD never deal with this company, the worst unreliable
If I could give a negative star I would. This company got me new uniforms and after a month or so the new uniform started disappearing slowly but steady one week 1 or 2 shorts missing the other week pants. You could tell that something was missing... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 3/27/2015
. 1
. 0
This company is unreliable, has zero integrity and cannot be trusted.
I signed this company's contract for delivery every other week at a $25 cost. As a small, start-up business, this is the maximum we could budget. Instead of the contracted price, bills ranged from $50-$85, for phony charges. Sometimes I was charge... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 4/1/2015
Naomi - I have sent you a message. I would like to assist you in resolving this matter. Please get back to me. Read More »
 
Complaint Posted 12/22/2014
. 1
. 0
Don't sign a contract with them
I lost my business last month, Domestic uniform send me attorney later and asking me to pay rest of my contract which is 3 more years. When I called them and try to explain they don't want to listen give me advice "hire a lawyer" I lost... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 12/22/2014
Zeki Please let me know the name of your business and your account number and I will see if I can assist in resolution of this unfortunate situation. Read More »
 
Complaint Posted 12/19/2014
. 1
. 0
THIS COMPANY IS A FRAUD
New restaurant,signed a contract for $150 a week. Their bills ranged from $1000 to $1450 per month. there DRIVERS WORK ON COMMISSION. THEY BILL AS THEY FEEL. GET SOME DISHWASHER TO SIGN FOR IT. REFUSE TO COME TO ANY SORT OF SETTLEMENT,SO THEY CAN... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 12/20/2014
Brendan - I would like to assist you in resolving this matter but I will need your account number so I can research what happened here. Read More »
 
Complaint Posted 11/12/2014
. 1
. 0
MOST FRUSTRATING COMPANY I'VE EVER DEALT WITH
Domestic Uniform is the most frustrating company I've ever dealt with. The service is terrible and the customer service is worse. Do yourself a favor and avoid them. Its not worth the headache. Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 12/20/2014
Greg - I am terribly sorry for your frustration. Can you please let me know your account number so I can see if I can assist you in getting this matter addressed. Read More »
 
Complaint Posted 5/16/2014
. 1
. 0
Do your homework BEFORE you sign their contract
Worst company/business I have EVER dealt with in 40 YEARS ! ! Its all in their contract ! The sales people " say " all the right things , Quality , service,is the best in the industry ..The " contract " you sign is written with... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 5/16/2014
John - I am really sorry that you had a bad experience. If you could please let me know your account number I would be happy to look into this matter and find out what caused this negative experience. Read More »
 
Complaint Posted 11/12/2013
DO NOT USE THIS SHADY BUSINESS
Businesses stay away from this company. They have shady business practices and their sales rep will lie and say whatever is needed to get you to sign a 3 or 5 year contract. If you sign you'll never get out of it and they will try to make you pay... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 5/8/2013
. 1
. 0
Domestic Uniform RIPOFF Stay Away
Do Not SIGN the contract , RUN FAR AWAY . After 1 year of good product and okay service the nightmare started . Uniforms that needed repair came back with unsightly patchwork , replaced garments were worn out, the techs wearing them looked like ho... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 5/10/2013
Mr Yaskin As you are aware, we did not learn of any of the issues that you raise in this complaint until after you had already terminated our services in favor of another company. We were never given an opportunity to investigate or address any o... Read More »
 
Review Posted 3/6/2013
. 1
. 0
Domestic linen deceptive advertising and misleads minor into signing contract for 60 months.
Domestic Uniform Rentals - no matter where they are located are the biggest fraud company ever! They will con you into signing a "5-year" agreement - ours was signed by a college student- he was told that he was just accepting an order!! he was no... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 3/6/2013
Greg we are very sorry that you have found it necessary to make this posting. As we have told both you and Lisa, we were told by Mr Horowitz on multiple occassions that he was the manager of your facility. Based upon this, we invested significant... Read More »
 
Complaint Posted 10/11/2012
. 1
. 0
STAY AWAY AT ALL COSTS
This company is shady and deceptive from the minute the salesman walks in the door. For starters they tell you they supply paper towel and the holder for $3.50/week. Then when they come to install they tell you the $3.50/week is for towels once a... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 4/11/2013
Updated 4/2013 Mr Steiner: We have been working very hard to continue to address your concerns. You recently filled out a service evaluation indicating that the service was now excellent. Thank you for sharing this improvement. Mr. Steiner We... Read More »
 
Complaint Posted 4/24/2012
. 1
. 0
DO NOT USE THIS COMPANY
Domestic Uniform Rentals - no matter where they are located are the biggest fraud company ever! They will con you into signing a "5-year" agreement - ours was signed by a receptionist - she was told that she was just accepting an order!! She is no... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 4/26/2012
We are sorry to learn of your dissatisfaction. If you would be so kind as to provide some details into your situation we would be happy to investigate this matter and see if a satisfactory resolution can be reached to resolve this matter. Read More »
 
Complaint Posted 4/22/2012
. 1
. 0
THIS COMPANY IS ONLY A FRAUD. DO NOT SIGN WITH THEM!
I signed with this co. three year ago. the sale person is a biggest liar in the business. He told me after the 36 months of contract I can cancel it. The dirty trick is it has a clause saying I must give a notice 180 before of cancellation. I canc... Read More »
 
 
Business's response - by MarkCon 4/22/2012
We are sorry to learn of your dissatisfaction. If you would be so kind as to provide some details into your situation we would be happy to investigate this matter and see if a satisfactory resolution can be reached to resolve this matter. Read More »
 
Complaint Posted 1/5/2012
Domestic Uniform - DON"T USE THEM!
I signed up with them and actually switched from another linen company to this company. The representative was persuasive and the billing was minimal. He even threw in 2 free weeks of service to test them out. Of course, they were on their best be... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 12/3/2011
DON'T WORK FOR THIS COMPANY
Every negative review written about this company is true. They are con artist who lock people into contracts and provide terrible service. They train their sales reps to lie and those that don't want to lie to get business get fired. Their startin... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 7/28/2011
Review 7/28/2011
ZERO STARS. Don't believe anything you hear from a representative of domestic uniform rental. They are trained to lie and deceive to get your signature. If you read the contract you would never ever sign it. It contains clauses that have no reason... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 6/13/2011
Review 6/13/2011
THIS COMPANY IS A JOKE! Do not use them.....Thank goodness we are only locked in a 3 year contract, and it's almost over because we can't wait to get out of this mess. We have had problems w/ this company from the beginning, uniforms come back sme... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 6/7/2011
Review 6/7/2011
I have a business in Long Beach California and I signed up with Domestic Linen and I am not happy with them. The towels and aprons come not wrapped the way they did the first time and second. The aprons come damaged and the driver says just leave... Read More »
 
 
 
12
You are viewing page 1 of 2
 
Additional Business Information
Hours   Phone   Address   1600 Compton Avenue
Los Angeles, CA 90021
Website   http://www.domesticuniform.com Email   mcolton@domesticuniform.com
Contact   Mark Colton Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.